26 lutego 2015

KOLAGEN-DRUGIE ŻYCIE

Odbiegając od tematu kulinarnego chciałabym kilka artykułów poświęcić KOLAGENOWI.

KOLAGEN  NATURALNY odgrywa bardzo duża rolę, w moim życiu i życiu mojej rodziny. Pomógł mi już w wielu schorzeniach i uratował od kuracji lekarstwami i antybiotykami.

Pierwszy raz z kolagenem naturalnym spotkałam się u koleżanki, która dużo mi opowiadała o pozytywnym wpływie kolagenu na funkcjonowanie naszego organizmu.
Przyznam się, że na początku nie wierzyłam w produkt który może naraz leczyć wiele schorzeń, a jednocześnie odmładzać skórę i przywracać jej zdrowie.
Jednak choroby w moim życiu, pchnęły mnie do tego że niepewnie sięgnęłam po kolagen naturalny i udało się!!!
Od tamtej pory w moim domu zawsze na półce stoi buteleczka tego cudownego żelu i sięgam po niego podczas kataru, gdy boli mnie gardło, gdy oczy bolą i pieką, gdy pojawiają się kobiece problemy itd. Ale o tym wszystkim napiszę systematycznie, bo chciałabym się z Wami wszystkimi podzielić tymi informacjami, które być może pomogą również Wam.

Tego posta zacznę od ogólnych informacji, a mianowicie co to jest kolagen.

Kolagen-to nic innego jak białko, które spaja elementy komórkowe i prowadzi do formowania z nich tkanek i narządów. Kolagen występuje we wszystkich narządach ludzkich. Jest to najważniejsze białko w organizmie, ponieważ stanowi 30% całkowitej masy białka ludzkiego. Nasza skóra składa się w 70% z kolagenu , kości z 30-60% , a nasze oko, to aż 99% białka. Jest on również głównym składnikiem tkanki łącznej, która spełnia funkcję podporowo-ochronną dla innych tkanek i wrażliwych części organizmu, odżywczą oraz obronną przed wirusami, bakteriami i związkami chemicznymi.

Na wszystkie pytania odnośnie kolagenu naturalnego, oraz produktów kolagenowych firmy Colway , ich działaniu i stosowaniu kierujcie na maila magickol@interia.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz